Friday, March 11, 2011

pre-reunion

pda cuti sem yg lepas telah terjadinya.....................
hehehe buat suspen ja kan..btw cuti sem awal taun nie geng2 "terlajak" tlah berjmpa kmbali
setelah skian lama..
rasa terharu la jgak...huhuuh (tlong la awt aku emo cgt nie..)
kalu dah kuaq tu komperm la mkn hehe
memenuhi nfsu yg bergelora...hohoo~
yg tgah2 2 syum ketat..saya dihapit oleh gadis baik cgt..
apa msalah aku weh..xplain cket..
org lain normal ja..tgok aku???

kwn2 trsayang..hehehe
niey dah hbis melahap..tgkp gmbq plak..
buktinya..tgok perut tue..
suka2..suka kcau dayah posing...
 weh tgok sepet sbelah tuh...
dia tgah dk mrepek ja keje..
shaidi n lokman pon dah byk tertipu..hooh
nasri(sepet) =>weh hmpa tgok aq comei x??
lokman(long sleeve) =>ehmmmm bley lah
shaidi=>aq tgok hg cam cina baba n nyonya ja
tgok2 jari sepet n shaidi..
diorg niey mcm penggangur carik keja..hahah
nti saya smbung blik yep cita nie..im drowsiness!!

No comments:

Post a Comment